fredag 7. september 2012

Sjunde september

Den blomstertid nu kooo...är.

Se vad en KT på 42 kvadrat kan ge!

Potatislandet är fult, men ger gott!

Se på fan om det inte har kommet några
bönor i alla fall!

Inte helt den bönväxten som jag förväntade,
men så länge jag får några bönor så har det
ju lönat sig!

Man måste ju inte alltid äta ALLT, några
grönsaker kan fint få gå i blomst/stokk
tycker jag. Jag ska faktiskt försöka plocka
frön från denna brockolin och se vad det
ger nästa år!

Plocksallad. En meter hög blomstängel.
Såååå vacker!

The itzibitzitiniwini very small cornfield
of Spydeberg. 

*naaaaaw*

Sånt här mår jag dåligt av:
Att naturens under förfaller för att jag
har dåligt med tid. Snyft.

Mus äppelträd! Mitt egetkontruerade Åkeröd
ser ut att ha överlevt sitt första år i jord!

Woop Woop!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar