lørdag 1. september 2012

Första september

Blommande rädisa

Vi klarde det! Vi klarade det! Vi klarade det!

Öppningskvällen av ungdomsklubben blev helt kanon!!! 45 ungar trillade in, och få vill hem när klockan slog tio. Men så utmattad jag är - jag är helt SLUT.

Idag har varit en fin dag. Jag fick sovmorgon, så kom Mus och Tupp och hoppade i sängen tills jag vaknade, sen kom solen och frukosten. Vi gjorde en premiärtur med nya gräsklipparen, lånade grannens sandlåda en stund, såg West Ham smula sönder Fulham med 3-0, gjorde världens bästa (och största!) köttbullar, byggde med Lego och badade i badkaret. Nu sover Mus och Tupp har ramlat in hos grannen för att inviga det nybyggda "pojkrummet" över en öl eller fjorton.

Jag sitter här i soffan med snus, choklad och en plan om att se minst 10 episoder av FRIENDS.
Bara för att!

2 kommentarer: