torsdag 7. juni 2012

Sjunde juni

Salladen tar god tid på sig i år.


Sparka examensstjärt ja, Magda! Jag gjorde mitt bästa med det förarbete jag gjort (vilket var ungefär ingenting) och fick en trea. Det är långt ifrån så bra som jag egentligen vill ha det, men det är godkänt i alla fall. Skit samma.

Kursen i att driva ekologisk köksträdgård är slut, sista träff var i tisdags. Som vanligt vid slutet av happenings så nämns det att det har vart så trevligt och synd att vi inte ska ses fler gånger. Som vanligt får jag en räsersnabb tanke i mitt huvud och som vanligt kastar jag ur mig tanken med hög volym. Såklart att vi ska ses igen! Finns det ingen förening för odlare av ekologiska köksträdgårdar här i Østfold så  får vi väl starta en!

Hoppsan.
Det tog en halv sekund så hade folk skrivit ner sina epost'ar, gett dem till mig och sagt - sån fint, då ordnar du det!
Hoppsan.

På tisdag är det sista examen. Har en riktigt dålig känsla inför den.
Kurerar mig själv en snus och en minipromenix i det konstiga tunna regnet som disar ner från den blå sommarhimlen över min KT.
Over and out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar